За блога и създателя му

ЗА МЕН:

Здравейте! Като ученик на Технологично училище Електронни системи се занимавам с програмиране. В началото, още преди да започнем часовете по програмиране в училище, ми беше много трудно да започна - да, в интернет има хиляди уроци, особено за начинаещи, но те всички започват с програма Hello World, независимо на кой език за програмиране се учим, а след това се преминава към "същинско програмиране". Важното, обаче е преди това да се научим на алгоритми - нещо, което е абсолютно задължително в програмирането, да се научим да създаваме и използваме алгоритми, чийто решения вече могат да се пишат на най-различни езици. Поради "по-голямата липса" на подобна информация в интернет - особено на български език - , реших и аз да допринеса за развитието на програмната наука в България - до колкото ми е възможно - . Цялата информация, която живот и здраве ще се публикува, щеше да е недостъпна за мен без ТУЕС, затова всички трябва да сме благодарни за съществуването на училището!

Преди да започнем искам да изясня няколко неща:
- всички уроци са главно с ПРАКТИЧЕСКА ЦЕЛ и по-малко теоретична
- уроците, които са ориентирани към практическото програмиране, ще се пишат на програмния език С
- този блог е НЕОФИЦИАЛЕН и всички грешки, допуснати в него, са по вина на създателя и неговото незнание, а не на Технологичното у-ще!!!

Ами... ДА ЗАПОЧВАМЕ!

0 коментара:

Публикуване на коментар